Monday, March 9, 2020

Fericirea în doze mici. Partea a 5-a

Începutul lui Martie m-a prins fără chef de scris, deşi nu duc lipsă de poveşti. Mi-e greu să le mai înşir aici (nu că aş fi deficitară la capitolul "oralitatea stilului" şi că n-aş putea să surprind frumuseţea lor în scris; mi-e doar lene), aşa că le păstrez în amintire (ioi!) şi le împărtăşesc prin viu grai colegelor mele apropiate. Sau prin poze, pentru că o imagine face cat o mie de cuvinte, prietenelor mele. 

Zilele trecute am completat un survey de la InterNations despre viaţa de expat aici. Cică Salzburg ar fi pe ultimele locuri în preferinţele expat-ilor. A fost un chestionar destul de stufos, dar răspunsurile mele au fost, în proporţie de 99%, pozitive. Cred că am fost puţin subiectivă. L-am completat după ce mai noii mei amici m-au sunat aşa: am făcut ciorbă şi avem un joc nou de cărţi, vii la noi? Păi după chestia asta, cum să răspund eu că nu m-am acomodat aici şi că viaţa nu e bună?? :)

Pentru că, da, fericirea, uneori, se rezumă la o ciorbă.


GG




No comments:

Post a Comment