Thursday, April 18, 2019

Am ratat ceasul...

...astronomic din Praga.
Weekendul trecut fuseram sa vizitam Praga, cica asa, cadou de ziua mea. Nimic de zis, orasul e spectaculos din punct de vedere arhitectural. Eram cu ochii tot pe sus (asa cum mi-a recomandat nenea din vlogul de pe Youtube) si ma minunam la fiecare coltisor de strada (totusi, tot Budapesta ramane orasul de suflet).


Altfel, foarte aglomerat, foarte scump si nici vremea nu a ajutat foarte mult. A fost groaznic de frig. Ghinion de nesansa.
Recomandari pentru viitori turisti: ioc! Poate doar sa nu schimbati bani la casele de schimb valutar, caci va fura pe fata cu texte siropoase "pro client" (Don't you want to save some time and change more money now?).

Avand in vedere ca practic doar o zi am avut la dispozitie si noi eram turistii care stateau in buricul targului, dar care nu gaseau centrul, nu am vizitat multe obiective turistice. Asa am ratat mult prea celebrul ceas. ma rog, si fiindca ca eu nu acceptam ca era tocmai acela, pentru ca nu vedeam nimic interesant la el. Pana la urma, pentru ca am nimerit la o ora fixa, a batut gongul, si toata lumea a incremenit in fata lui. Din unghiul nostru nu se vedea nimic.

Hai ca totusi as mai avea o recomandare: nu vizitati Terezin si, in general, nicio tabara de concentrare. E trist, foarte trist. Noi ne-am dat seama dupa ce am platit biletele ca, pur si simplu, nu avem ce cauta acolo. E sinistru si nici nu mai intelegeam de ce am vrut sa mergem din capul locului... Am intrat in doua camere din "mica fortareata" si-am facut cale-ntoarsa.

Intr-o nota mai optimista, va las jos cateva poze :)















Semnat:
GG

2 comments:

  1. Honey, nu știu cum să zic, pe mine nu m-ai convins că este nașpa, eu doresc în continuare să ajung din nou în Praga. :D

    ReplyDelete