Sunday, November 17, 2019

Incurcate sunt cautarile Internetului

Practic am ajuns aici in timp ca cautam website-ul IA Sibiu. Cautarea m-a trimis pe Pinterest la o tipa din urbe, apoi la Honey pe blog, de-acolo am intrat pe cateva din blogurile ce le are ea in lista si, hop top, mi-am adus aminte de mine.
Inspiratia e, in continuare, scazuta spre inexistenta, cand vine vorba de scris. In plus, imi concentrez atentia spre un alt proiect. Trebuie sa scriu si-acolo, dar mai si copiez de pe Facebook. Poate chiar si de-aici. Uite, de-asta imi pare rau ca am sters, definitiv si irevocabil, blogul anterior. M-as fi putut folosi cu succes de cateva din postarile respective. 
Dar, cum cred ca m-am mai intrebat si aici (si daca imi amintesc bine, parca si Honey), mai citeste cineva bloguri? Parca toata experienta sta acum in vlogging. Ce sa tot vorbesti, domne, si-acolo???
Hai, ca-i cam mult deja pentru o seara de duminica!

Semnat:
GG

No comments:

Post a Comment