Tuesday, January 28, 2020

Nun haben wir den Salat

Şi eu care credeam că prietenii mei o să se bucure că am reînceput să scriu pe blog. Nici vorbă! Interesul lor a fost suscitat, de fapt, de un joc de cuvinte.
Ce-i drept, cand am redeschis Facebook, i-am ales pe spranceană, m-am asigurat că am în listă şi vorbitori de germană, că deh, nu se ştie niciodată! Uite că, aseară, prietenul la nevoie s-a cunoscut. 

Ce voiam să spun e că, nu peste mult timp, se vor împlini 2 ani de cand sunt plecată. În ce stadiu sunt cu limba lui Goethe? Ar trebui să fac un inventar: lecturile mele sunt bilingve, engleză şi romană, activităţile sociale sunt trilingve, engleză, romană şi franceză, salariul îmi este asigurat de o activitate prestată exclusiv în engleză, nu am prieteni (direcţi) austrieci şi, dacă se întamplă să apară vreunul, el/ea preferă să se converseze tot în engleză, iar asta mă lasă pe mine în negura nopţii cand vine vorba de progres.

Desigur, în fiecare săptămană, îmi scriu, conştiincioasă, tema la germană. Am făcut cumva abuz de virgule alături?


GG


No comments:

Post a Comment