Monday, May 11, 2020

Ziua 55

Viitorul sună bine. Viaţa se desfăşoară în parametri normali, adică mai mult în online, aşa cum ne-o desfăşuram şi înainte, fără să ne plângem. Care-i beleaua acum? Din senin, toţi ne dorim să ieşim, să alergăm, să facem sport în parc, să vorbim faţă-n faţă. Ete, nah! :)

Glumesc, evident. Recunosc că am profitat de măsurile de relaxare de aici. Oh, dar cât de sublimă, cât de intensă, cât de fascinantă poate fi o conversaţie în 5. Oh, dar cât de fain e să joci baschet după nşpe ani. Oh, da, cum am atins noi 5 aceeasi minge! Mi se taie respiraţia şi-mi creşte temperatura doar când mă gândesc.

Se preconizează că departamentul meu se va întoarce la birou undeva prin iulie. Mai spre finalul lunii. Deci probabil în august. Şi nu toţi deodată. Mulţi o iau razna, ajung în pragul demisiei. Pentru că e mult mai bine să stai izolat atunci când nici nu ai ceva de lucru care să-ţi ţină mintea ocupată. Mno, fiecare cu problemele lui. 
Şi eu sunt într-o stare emoţională fragilă. Şi asta în condiţiile în care mă vad zilnic pe skype cu colegii şi, măcar o dată pe săptămână, organizăm un night out online. În condiţiile în care aici s-a mai putut ieşi, iar noi am ieşit la bere, câte două, pe-un deal ("tot un munte, da-i mai mic" cum zice cântecul), cu distanţă, cu dezinfectant şi mască la purtător. Cu toate astea, tot o iei un pic pe arătură! Că mi-e dor de-o bere la terasă, cu 10 prieteni adunaţi în jurul mesei, fără distanţă, că mi-e dor de părinţi şi nu-i că i-as fi văzut mai des în alte condiţii, dar doar ideea că nu-i pot vedea te face să vrei mai mult asta, că îmi doream nespus să merg în Rusia în iulie şi ştiu că nu mi se-arată anul ăsta, că şi iar că. 

Cea mai mare aventură a vremurilor actuale e drumul la supermarket şi dezinfectatul cumpărăturilor apoi. La început, nici nu mi-a trecut prin cap să fac asta, dar după două telefoane cu Honey, m-am conformat. Ultima parte e o operaţiune care-ţi poate ocupa cel puţin o jumătate de oră, în funcţie de cât de infometată eram când am plecat la supermarket. 

Mi-am descărcat pe Kindle şi am început să citesc nişte cărţi de filozofie. Ce credeţi, ajută?
Viitorul sună bine.

GG


No comments:

Post a Comment