Friday, February 22, 2019

Ziua libera = ziua de scris

Ioi, mi se pare ca scriu extrem de rar si imi aduc aminte cu duiosie de vremurile cand postam ceva in fiecare zi. Bun sau prost, hop, aparea un text pe blogul vechi.
M-am rasucit pe toate partile inainte sa deschid din nou un blog. In primul rand, parca i-a trecut moda. Mai citeste cineva bloguri? 
Eu petrec cel putin o ora pe zi uitandu-ma la niste video-uri pe youtube, de zici ca am alergie daca ar trebui sa citesc aceeasi informatie pe un blog.
Ce-i drept, cam din decembrie am cazut in patima vlogurilor, si nu oridecare, ci pe teme specifice: design interior (pentru ca imi doream sa fac ceva in noul apartament), make-up (pentru ca in afara de magicul creion negru nu stiam sa folosesc altceva - si nici nu aveam nevoie, dar de ce nu?) si moda ("how to dress classy on a budget"👩).

Dupa cum vedeti, nimic in urma caruia sa declar ca informatiile au contribuit la dezvoltarea mea personala. Contributia vizibila a fost...in cont. Multe resurse financiare au ajuns la Amazon, care da dependenta si lene, dar caruia nu-i pot nega utilitatea practica (de ex. Amazon Prime).

Revenind la blog, in al doilea rand, ma intrebam de ce vreau sa scriu. Inainte, simteam ca sunt manata de o situatie personala cel putin trista, o nefericire pe care nu o recunosteam, dar care ma impingea sa scriu, mai mult sau mai putin mascat, ce ma durea. Acum, la drept vorbind, cand am luat decizia sa incep aici, treceam printr-un moment extrem de prost - asadar, imi curgea inspiratia prin vene. Momentul, insa, cum spune si definitia lui, a trecut, lucrurile s-au rezolvat si inspiratie ioc.

Asa ca o sa improvizez.

Nu pot sa sar acum peste mici amanunte din ultima vreme. De exemplu, Andrei a inceput sa mearga din nou la sala, nu neaparat pentru training, ci pentru sauna. De anul trecut, de cand a incercat sa ma combine si pe mine la treaba asta (pastrez povestea aia pentru alta postare), tot insista ca sauna mi-ar putea face si mie bine, ca el se simte excelent dupa etc. Eu, inca cu resentimente fata de locul respectiv, accept cu jumatate de gura sa iau un abonament de o luna. 
Mare mi-a fost surpriza sa realizez ca nu-mi displace deloc, mai ales ca iarna asta am fost destul de statica, aproape spre anchilozare, cu toate ca am un cross-trainer in sufragerie. 
Dar sa ne indreptam acum catre sauna. Nu eram straina de ea. Mai mergeam la Olimpia, pe vremea cand ma duceam cu honey la bazin, am mai fost de cateva ori la baile termale din Budapesta - practic am mers in niste locuri unde inotai si apoi mergeai la sauna. Cu costumul de baie pe tine. Cu toate ca stiam ca nu se face... Dar deh..
Andrei imi explica ca aici trebuie sa respectam regula de trei simpla - lasam textila afara si ramanem doar cu prosopelul. Zis si facut. Nu am fost niciodata vreo pudica, dar nu pot sa zic ca n-am avut un mare soc 'cultural' inauntru. Mare spre foarte mare 😂😂😂
Totusi, lumea aici e super relaxata si-i cam doare la basca daca esti dezbracat sau imbracat langa ei. Iar adevarul e ca ies de-acolo ca dupa un masaj, asa ca o sa aplic metoda lui Andrei, care pur si simplu mediteaza cu ochii inchisi, din ce-am observat. Practic nu vede si nici nu stie daca e vazut. 

Acum va puteti dezlipi de ecran, imi inchei textul abrupt si fara concluzii :))))

Semnat:
GG 

No comments:

Post a Comment