Tuesday, January 21, 2020

Însemnări matinale

Deschid o pleoapă, cât să văd că e incă întuneric afară. La naiba, nu, nu vreau să mă trezesc!! E miercuri, sunt liberă, nu sună alarma, treci înapoi în lumea viselor, marş, nu e vreme de negociat, la somn cu tine!
Deschid ambele pleoape, mă uit la ceas, e 06:45. Pentru asta m-am culcat eu la unşpe' jumate aseară?
Mă ridic destul de vioi din pat şi merg în încăparea de o singură persoană (sau de două, sau de trei, depinde de ce face fiecare acolo), văd sacul cu rufe, mă uit din nou la ceas, îmi pun o vestă pe mine şi cobor cu hainele la spălat. Minunat, maşina de spălat e liberă, deşi ar fi trebuit să spele cineva chiar de la ora 6am)
07:05 - sunt din nou in baie, observ că s-a pus praf pe marginea căzii, din nou, deşi doar ieri ce-am curăţat-o în profunzime. Iau laveta, încep s-o şterg. Trec la chiuveta, apoi la WC.
07:15 - văd o cârpa, o iau, mă duc in sufragerie, şterg praful, trec în dormitor, şterg praful. Între timp, am pus şi cafeaua la fiert.
07:25 - deschid laptopul, îmi torn cafeaua, încep să scriu. Măcar am inspiraţie să scriu ceva amuzant!
07:45 - scot rufele din maşina, le bag în uscător, mă întorc în apartament, continuu să scriu, sorb din cafea, o lungesc maxim până cobor din nou să scot hainele din uscator.
07:58 - aştept ora 8am, ca să pot baga şi aspiratorul în funcţiune.

Număr orele rămase din zi. Cel puţin 8 libere.


GG

No comments:

Post a Comment