Tuesday, January 21, 2020

"Intamplator, oricine poate iubi"

Acum cateva saptamani, un amic a impartasit cu publicul feisbuccian melodia asta. Mie mi-a placut.
Atat de mult, incat am considerat ca e potrivit sa i-o trimit unei colege care sarbatorea 1 an de relatie. Tocmai ne povestise ca fusese la cina cu prietenul ei.
O relatare mai lipsita de entuziasm, in situatia data, n-am mai auzit! Nicio scanteie in ochi, nicio bucurie... Mno, vazand eu toate acestea, nu puteam sa raman rece si sa trec mai departe. E o copila, 21 de primaveri, ma durea sufletul cand o ascultam. Cu bune intentii si cu speranta ca poate isi aminteste despre ce ar trebui sa fie iubirea, ii trimit cantecul de mai sus.
Primesc mesaj sec inapoi: "Love is not beautiful, I know it, you know it, let's not fool ourselves."

In mintea mea s-a derulat o imagine sadica, in care eu o...directionam catre mai multi pereti din incapere si ii...mangaiam bland parul, pana ii bagam mintile in cap. Mujer, daca nici la 21 de ani dragostea nu e frumoasa, ce ne facem?!

Ori sunt eu incurabila!?


GG

No comments:

Post a Comment